onpas taas vierähtänyt aikaa viime kerrasta! ja kaikkea tietty aina tapahtuu..ongelma on se, mistä aloittaisin :)
noh.. ex oli viimeviikonlopun lasten kanssa..ja kaikki meni hyvin!! aivan ihanaa oli se! toinen koirista myytiin pois ja talo menee myyntiin.. ja mulla ongelmia papan kanssa,,se masentaa,, mä joudun käyttää mun hormonikierukkaa vielä puoli vuotta, vaikka se piti vaihtaa nyt tällä viikolla..luoja...toivottavasti en tule raskaaksi!! ex menetti aseenkantolupansa kahdeksi vuodeksi, koska rikkoi sitä lähestymiskieltoa.. ja sakot tulee kohtapuolin, heti kun juttu menee käräjille.. saas nähdä mitä silloin tapahtuu..

mun kulta osti lahjan mulle :) aivan ihanaa..en ole tottunut saamaan lahjoja!tuntuu kuin olisin kiitollisuuden velassa..mutta..jos ihan rehellinen olen, tämä kaulakoru ei välttämättä ole sellainen, josta tykkäisin kympillä... pidän yksinkertaisista koruista.. ja tässä timantteja tms.. luoja.. en kyllä haluaisi pitää, mutta pakko,koska en halua loukata rakastani. normaalisti pidän vain yhtä korua(tai olen käyttänyt vuosia), ja se on suomileijona koru..kiitollisuutena isänmaallemme. toisaalta, kultani korun osto herättänyt outoja kysymyksiä päässäni..eikö hän pidä suomileijonastani?siksikö hän osti ns. naisellisen korun? en tiedä...tein kompromissin, ja pidän molempia kaulassa.. en vain voi olla ilman leijonaani..se on osa minua.. tosin en tiedä, onko tämä nyt ulkonäöllisesti paras ratkaisu.. mutta kulatani pitäisi tietää, miten tärkeää mulle olla suomalainen, ja näyttää se.. en tiedä..

ja uskokee vaan, mulle tullu pelko, mitä ostan tällä joululahjaksi!! ei mun rahat riitä kalliisiin lahjoihin..perkele,,, mitä minä keksin..