en tiedä..kaikki tuntuu nyt menevän perseelleen.. eilen jouduin myymään koiran. luoja että tuntuu pahalta. mua itkettää aina välillä..pääsihän se hyvään kotiin.. mutta silti.. tunnen olevani  epäonnistunut ihminen. kaikki, mitä kosketan, mätänee tai katoaa. mikään ei ole nyt hyvin, ei mikään.

kaikki on huonosti..KAIKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lapset kiukuttelee ja huutavat..jotkut kutsuvat sitä tappeluksi.. ja mun kulta.. hänen kanssaan kaikki pitäisi mennä hyvin,mutta mulla on treffi ilmoitus suomi24.fi. MIKSI??? minkä vitun takia pidän sielä ilmoitusta, vaikka minulla mies, joka rakastaa minua..? en minä sillä sitä ilmoitusta, että hakisin oikeaa seuraa,mutta siksi, että....en tiedä.....on varsin mahdollista, että tapaan jossain vaiheessa sieltä jonkun, ja petän. vitttu. pitäisi ottaa ilmo pois..pitäs keskittyä tähän suhteeseen, ja pidättäytyä kiusauksista-

 

olen pohtinut.. mä en ehkä taidakkaan rakastaa oikeasti tätä miestä. tai en minä tiedä.. pidän hänestä, mutta rakastanko? en tiedä.. olen vain tällä hetkellä niin hukassa. tuntuu, kuin kaikki oikeasti menee hajalle, ja pilalle. sekin surettaa, että exän talo myynnissä..ts. lasten "oikea koti" menee pois.. olen niin epäonnistunut..en tiedä.. tuntuu vain pahalta....

 

jospa huomenna helpottas..