kultani tuli eilen illalla käymään..oli vielä loukkaantunut. luoja...mä yritin kiehnätä tms.. mutta näin, että häntä silti vitutti. voi luoja, onneksi hän ei tiedä koko totuutta. hän muuten sanoi, että hän jos joskus tulee niin mustasukkaiseksi, että joutuuu miettimään ja epäilemään, mitä teen baarissa, niin hän jättää mut. ei halua olla mustasukkainen kuulemma. luoj..tarkoittaako tuo nyt sitä, että mä en voi käydä baarissa..mutta toisaalta, tuo lauantainen kyllä näytti mulle sen, että mulle ei sovi alkoholi. ja jos mä otan viinaksia, teen sen sitten vain kultani kanssa..tai tylsän ystäväni, joka ainakin komentaa mua, jos muutun kovin irstaaksi.

mutta en mä tiedä.. tällä hetkellä mä epäilen itseäni.. olenko mä oikeasti valmis tähän suhteeseen, vaikka rakastankin luultavasti tätä. ehkä mä hyppään liian nopeaan pois vanhasta uuteen suhteeseen.

no exästä sen verran, että hän tekstailee vieläkin. heti uhkaa koirilla ja autolla, jos en  tottele. no torstaina pääsen tekee lähestymiskieltoa. sekin tuntuu pahalta tehdä..mutta mun pakko.,kultani sanoi, että hän loukkaantuu todella palon, jos en tee. voi......en tiedä..