puhelin ystäväni kanssa tästä tapahtuneesta, ja hän sai mut vakuutteneeksi, että ei mulla ole hätää.
ja tämä mies, joka vihjaili asiasta, niin sanoi, että ei se maailmaa kaada. ja olin oikeassa, mun hameen alla oli joku käyny, tai siis jonkun käsi. mä olen miettinyt omaa käyttäytymistäni humalassa..minulla ei ole estoja..ei lainkaan. hurjimmat seksikokeilutkin olen tehnyt humalassa.tai no hurjin on vain 2n+1m..mutta kuitenkin..
pidän itseäni hirveenä ihmisenä kylläkin..tämä kultani vakuuttaa mulle rakkauttaan, ja mä epäilen omia tunteitani sitä kohtaan..sekä vielä tämä mun viimoinen käytös.vittu,

mutta on ihan asiaakin, tänään on uudet huoltajuussopimukset, mä alan hakemaan yksinhuoltajuutta..tosin ex soitti,ja pyysi muutoksia..mutta hän vain luulee, että sosku pakottas mut asumaan hänen luonaan "lasten takia". mutta joo, mä en mene sinne takaisin edes kilon palasina.ja huomenna lähestymiskiellon hakeminen...eilen sainn. 40txt....repikää siitä.perkeles.

poitsu yökasteli itsensä jo toisen kerran mun luona ollessaan..yhden kerran ainakin tehnyt niin isänsä luona. hitto..tietty ero vaikuttaa lapsiinkin.