helvetin helvetti. mulla morkkis. olin eilen juomassa..join niin paljon, etten muista loppuiltaa..ja joitakin pätkiä muistan. tämä uus mieheni ei ollut mukana,, perkeleen perkele. mulla sellainen hatara muistikuva, että vieraan miehet kädet oli mun hameen alla "tiedätte-kyllä -missä". vittu,vittu,vittu. mä en voi sanoa tuota tälle uudelle miehelle..mhän muutenkin oli mustis, kun kerroin, että miehet lähentelivät minua. tiedän kyllä, että jos juon liikaa, mä menetän kontrollin kokonaan. mutta tulipa nyt sitten varmaan koettua se, että ilmeisesti mä voin pettää. enkö rakastakaan, kuten epäilin? mulla niin pahamieli(ja ei johdu krapulasta,heh)..miten voin katsoa kultaani silmiin?hän huomaa varmana heti, että käyttäännyn eritavalla.

mutta mihin helvettiin tämä suhde johtaa, jos mä nyt voin jo mahdollisesti pettää? asiahan on niin, että mulla huono itsetunto, ilmeisesti haen vain miespuolista hyväksyntää. vaikka tiedän kyllä, että olen ihan kaunis nainen,ja miehet huomaa sen, mutta jotenkin silti...ehkä mä en ole yksiaviollinen..en tiedä..
mutta en mä halua lopettaa suhdetta, koska mä todella paljonpidän tästä kullastani. mutta rakkaus...uskallanko rakastaa?voinko rakastua oikeasti?ehkä pelkään vain..

taustalla soi revolution renai.. "i did it my way",,ja niiiiiiiiiin. tämä biisi on vähän niinkuin mun ja kulla yhteiskipale...hän tulee aina mieleeni..ja vittu kun tuntuu pahalta..tekis mieli itkeä..mutta en mä voi, muksut täällä.

sinänsä muuten hassua, mä en ole ikinä aikaisemmin tuntenut mitään katumusta tälläisestä..ja tietty voin itselleni antaa tälläisen neuvon " se mitä ei muista, ei ole tapahtunutkaan"...

.............


vituttaa.