en ole käynytkään koneella pitkään aikaan, ihme että muistin salasanani.. mutta joo, elämä hyvällä mallillaan nyt. asun edelleen omassa uudessa kämäpässäni,lapswet vuoroviikoin mun ja exän luona.
hirveetä..olis niin paljon kirjoittavaa, että en tiedä mistä aloittas... no ongelmia on kyllä ollut.. olen joutunut tekee rikosilmoituksen exästä, soitamaan sosiaalipäivystykseen tms... ja tämä ex tekstailee varmaan sen 10-15txt päivässä!! olen jo tosin harkinnut jotain lähestysmiskieltoa tuohon liittyen.. avioero paperit lähti jo heinäkuussa vireille, tosin eihän se kusipää niitä allekirjoittanut(luonnollisesti..).. mutta hiljaa hyvä tulee, vai mitä.,.
'eilen kerroin tälle exllä tapailevani uutta miestä (eli juuri tätä mun "kakkosta", joka tosin ei ole enää  kakkonen), hän sai kauhean raivarin siitä, ja uhkas tappaa sen jos näkee tms... mutta sitten viestit muuttuivat epätoivoiseksi.. kirjottelee KOKO AJAN siitä, miten paljon rakastaa mua tms,, siis voitteko uskoa!!! koko helvetin kolme kuukautta uhkailee ja vittuilee ja valittaa viesteissä, niin nyt sitten yhtäkkiä muuttuu kauhean herkäksi...luoja että en tiedä mitä ajatella! todellakaan en halua muuttaa ikinä enää sen luo asumaan,mutta mua säälittää...en haluais sääliä, mutta minkäs teet. vihaan itsessäni tätä piirrettä. sääli. ärh.

tänään mennää perheneuvolaan..en mene sinne siksi, että haluaisin palata yhteen, vaan sen takia, että haluan, että ex nousis tuosta kuopastansa ylös, ja katsoisi maailmaa eritavalla.

mutta nyt kun kone taas mulla käytössä, alan kirjoittelemaan tänne säännöllisesti! ja varmana tulee tapahtumia,en epäile yhtään.........