mua vituttaa mun työ. ja siinä asiakkaat. nyt annan palaa täysillä, mitä helv****ä mä ajattelen

-helvetti, mä en voi aina hymyillä, kun minulla menee henkilökohtainen elämän joskus päin persettä
- jos mä en heti ole palvelemassa, ja te valitatte siitä, niin pitääkö mun huutaa teille naama punaisena, että pitääkö mun perkele kusta kintuille, koska en käytä alushousuja!!
- mä en todellakaan tartte teidän 10 ja 5 centin kolikoita
- jos takanas on yksikään ihminen, niin älä perkele ala laskemaan niitä hilujas
-mua ei tartte sanoa muruksi. MINÄ EN OLE SUN MURUSI
- mä olen kuullut jo 1000000x mitä kaikkea muuta lenkkimakkaralla voi tehdä kuin syödä. mua ei kiinnosta.
- en flirttaile sinulle, jos olen ystävällinen.
- mua ei kiinnosta paskan vertaa tervehtiä sinua työaikani ulkonpuolella
- vittuako se sulle kuuluu, jos olet nähnyt mut ostoksilla jossain
- vaikka olen asiakaspalvelija, en ole vapaasti vapaana sun kaksimielisvitseille
- mä kerron, jos haluan sun tietävän mun asioita
- työpaikalla määrää pomo, en minä.
- pomo päättää hinnat, en minä
- älä syytä mua omasta tyhmästä virheestä. vittuako mä sille voin, jos olet lottos väärin tarkastanut
- minä sanon sen,. mitä veikkauskone mulle sanoo, eli minä en voi tietää sun vitun syitä, miksi pitkävetokohtees ei perkele mene läpi
- mä en heti jouda hakee postia, kun se tulee, ON NOITA MUITAKIN ASIAKKAITA
-yleensä sinä esität asias helvetin epämutkaisesti, ja sitten katsot mua kuin halpaa makkaraa, jos en ymmärrä
- hei, olet kaavoihin kangistunut. tiedän jo etukäteen mitä haluat. entä jos joskus ostaisit vaikka lisäksi vielä karkkilaatikon?!?! yllätä kuule mut
- jos olen kuunnellut vitsejäsi (samoja), niin miksi vieläkin luulet, että mua edelleen kiinnostas kuulla niitä
- älä tule mulle esittää jotain fuckin myötätuntoa kouluampumisista. mua ei edelleenkään kiinnosta.
- älä katso mua äkäsesti, jos ruokaa suussa. olen yksin töissä, pitää munkin välillä syödä, vai mitä?
- olet eläkeläinen, sulla koko vitun päivä aika käydä, joten minkä ihmeen takia, sulla niin tolkuton kiire????
-älä ala kuittailee, jos teitittelen sinua. minulle opetettu niin. älä huoli, jos en teitittele, en arvosta sinua.( siis vanhat ihmiset..)
- tiedän että puhut musta paskaa, silti mä vittu joudun hymyilee ja palvelemaan sinua. mätäne.
- mä puhun susta niin paljon paskaa, että ihan kuule hävettää tunnustaa.
- miksi vitussa 5min ennen sulkemisaikaa, tullaa tekee hirveitä ostoksia??
- jos liikkeessä ei pala valot, SE ON SILLOIN SULJETTU (älä siis koputa ikkunoita)
- kun tulen töihin, olet venaamassa ulkopuolella, joten miksi vitussa alat sitten valittamaan, kun kaikki ei ole valmiina SINUA VARTEN???
- on muitakin asiakkaita,kuin sinä.
- palvelen sua, koska mulle maksetaan siitä (tosin huonosti..)
- älä tuijota mua, kun teen töitäni. ahdistaa. vaikka katotko perkele mun persettä??

ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tänään mua ottanut päähän noi ihmiset. mutta nou hätä, on olemassa aivan ihaniakin asiakkaita(kiitos teille, pelastattte työpäiväni). joskus vaan rasittaa, ette uskokkaan. tai no joo..kaikki jotka ko. ammatissa, ymmärtävät.

onneks kohta puolin muuten varmaan irtisanon itseni. informoin asiasta :)