niinpä niin..mieheni sortunut tähän taaseen. luoja että voi olla lapsellinen!! mutta kaipa hän saa jotain fucking tyydytystä tästä!! olihan se aamulla kurjaa nähdä, että röökit viety käsilaukusta..meikkauksen yhteydessä hajuvesi. ei mikäää halpa pullo ollut, vaan versacen. perkele!!! mun pitäs ruveta piilottamaan minulle tärkeitä esineitä..tiedän, että mieheni tulee todennäköisesti rikkomaan ne.

mutta ite hirvittävimpään asiaan.. lapset kertoivat, että mieheni on puhunut sellaista, että kun lapsemme ovat tuhmia, he joutuvat uuteen kotiin. ja äitiä ei siellä ole. mitä tarkoittaa? onko se piru  mua tappamassa?ja lapset sijaiskotiin? mä en voi sietää tuota, että mustamaalataan pienten laseten mieli.

niih, ja kun tulin töistä, mies vähänniinkuin ohimennen mottas mua päähän. ei se koskenut, mutta löi kuitenkin. luoja...mua pelottaa. kaikki, jotka tietävät tästä tilanteesta, ovat sanoneet. että kun kerron miehelle asunnosta, mulla pitää olla läsnä kolmas henkilö, tai ainakin sellainen, joka tulee heti kun soittaa. mutta soitossa se ristiriita, että kun mies voi tuon kännykän rikkoa ihan helposti...

mutta muuten eilinen oli ok, kakkostakin näin :) minusta on ihanaa kun hän kuin ohimennen sanoo, että "talvella me.. ".. hih..siis tuo ME muoto, ja tulevaisuus aikaa :)  mutta se jää nähtäväksi.. odotan elämääbi innolla!