mistä sitä aloittas.. mä perjantaina kerroin sosku käynnistä, ja siitähän se ilo syttyi. yöllä mies otti niskalenkki otteen koiranpennusta, ja heitti sen  pään korkeudelta maahan. lonkutti takajalkaansa. nyt ok.
sitten se kusipää uhos nukkuvia lapsiamme keittiöveitsi kädessä, että tappaa ne, koska millään ei ole enää merkitystä. samaan aikaan huusi, että hänessä kytee kaikenmaailman sairaiden ihmisten mielet, että hän voisi raiskata myös oman lapsensa!!! mutta ei hän tee sitä tietenkään oikeasti, uhoaa vaan. luoja..tää niin raskasta.
kaverini ehdotti, että menisin hänen luo asumaan kunnes kämppä vapautuu, mutta en varmana!mä joutuisin vahtimaan hänen 7v muksuaan kaikki illat, sekä viikonlopun..en mä jaksas nyt sellaista, hyvä että omille jaksan antaa huomiota. se siitä pyytteentömästä avusta.

ai niin, ostin tänään halvan autonkotteron..auto on ihan hirvee..vanha paska..takapenkkikin homeessa, mutta se kuitenkin minun..pääsen sillä minne haluan nyt vain mennä. mies ei voi enää määrätä.huh. kun saan asiat kuntoon, koitan saada lainaa, ja ostaa paremman auton :)

eilen, mies taas oli koko ajan vailla persettä. helvetti, mä annoin sille. oltiin suihkussa samaan aikaan.esitin, että ei tunnu hyvältä, tai olin kuin " ei olisi mitään",mutta VITTU, se tuntui hyvältä. mutta se ei tarkoita, että rakastan sitä, ei todellakaan. enkä todellakaan sano sille mitään tuosta.sitä iloa en anna.
mutta se, mikä mua loukkas eniten, on se, että se päästi mun sisään spermat. se tietää, etten IKINÄ anna sisään mällejen tulla. teki sen varmaan alistaakseen.
ja siemensyöksyn jälkeen, siltä tuli verta!samaa tullut pari kertaa kakkoseltakin.. onko kyseessä sattumaa, vai jotain pahempaa?klamydia?? tuntuu hurjalta, että molemmilta olis joku haavautuma.. onko se paskiainen tartuttanu taudin?hemmetti..huomenna soitan labraan..puhun vaikka, että mies käyny vieraissa tms.. tietty mun tuuria, että jotain tälläistä vielä kävisi.

mutta muuten kaikki ollut ok.. minä ja  minun tylsä elämäni..