eilen illalla hokasin- kohta on lauantai. ja minä olen koko päivän töissä, mies lasten kanssa kotona. entä jos hän juo silloin?!? käy 100% väkivaltaiseksi, kaiken tämän takia, mitä olen hälle puhunut. joten eilen kun sika tuli töistä, en puhunut erosta tms,,, yhtään mitään. ei puhunut hänkään, varmaan kuvittelee, että olen unohtanut mukamas asian.. pitää tänään olla myös hiljaa..pelottaa huomis ilta. luoja..kännissä ollessaan mies ERITTÄIN epävakaa ihminen. se voi tehdä vaikka mitä. no tiedän heti, onko humalassa kun astun koti ovesta sisälle- jos karaoke soi, kännissä on...

mutta muuten päivä meni todella hyvin, kakkosen kanssa oli hauskaa. hän on kyllä mahtava ihminen.. ehkä mä olen alkanut pikkuhiljalleen toivoa, että suhteen vois sittenkin julkaista..en tiedä..tavallaan se olisi hyvä- tavallaan aivan katastrofi!!  menis aika nyt nopeesti ja sais asunnon. tästä ei voi olla enää paluuta, liian moni tietää mun eroaikeista.. ja tyttökin kyselee koko ajan muutosta uuteen kotiin <3

elämä on ihanaa, ainakin nyt! pitääkin lähettää kakkoselle txt viesti taas ;)