tänään olen ollut iloinen. jotenkin olo helpottunut..kävin aukaisemassa uuden tilin, miehelläni ei ole sinne käyttöoikeuksia!! odotan, että saan asunnon, niin hommaan  sinne sitten pankkikortit + sun muut. ja noi lainaasiat..antaa ajan mennä. nyt vain elänä tätä, mitä olen saavuttanut! kyllä mä uskon, että selviän tästä..haluan olla vahva, enkä enää olla tässä suhteessa. ja kuitenkin jo moni tietää, että mies väkivaltainen+ haluan erota, niin en vaan voi jäädä tähän.

luoja.. mulla hyvä mieli- tyttö kysyi eilen, joko me muutetaan uuteen kotiin :)

mies yrittää lapsia houkutella tietokoneilla ja pleikkarilla.. säälittävää!! mä pystyn tulevaisuudessa takaamaan riidattoman elämän lapsille, vaikka vaikeatahan se yksin olla, tietty.

silti, olen vain ILOINEN!! saas nähdä mitkä fiilikset myöhemmin tulee..ja kyse tunneista ja päivistä ;)

tää vuodatus- juttu on muute mainio, voi kirjoittaa anonyymina, ja myöhemmin lukea omia tekstejä. vähän niinkuin takavuosien päiväkirja :)