eilen sanoin miehelleni, että pitäisiköhän hänen hillitä soitteluansa ja txt viestittelyä.. näytti tepsivän. tänään soittanut vain n. 7x, ja txt tullut about 8kpl. jee, tuotti tulosta puhumiseni :) oli se kyllä uskomatonta, miten joku edes jaksaa kirjoittaa niin paljon viestejä..
mutta joo, mä en mennyt testeihin, vaan passitin kakkosen sinne. tänään hän kävi, ja huomenna pitäs tulla tulkoset. se kyllä varma, ettei mitään ole, mutta silti mä haluan varmistuksen.

mieheni muuten eilen sanoi mielenkiintoisesti, että mä olen pettänyt enemmän kuin se(!!), hih, eli tavallaan se myönsi pettäneensä. mua ei oikeasti kiinnosta yhtään, onko se pettänyt vai ei, koska en rakasta sitä. toivoisinkin, että hän löytäs jonkun toisen..varmaan sulamahdottomuus.kun se sellainen epäsosiaalinen ja ruma.. no...jokaiselle meille pitäisi olla jossain se Oikea.. voi kunpa mun kakkoseni olisi se,, tuota en kyllä ikinä uskalla sanoa hänelle!!

heh, mieheni sanoi, että jos ostaa mulle uuden korun, peruisinko  muuttopuuhani.. EI SE VOI OLLA NIIN TYHMÄ!! äsken soitti, ja sanoi, että pitää mennä sen serkun rippijuhliin..kehtaskin sanoa "mennään perheenä". en varmana mene sinne.. taidan olla sen vkonlopun kakkoseni kanssa mielummin :) vitutti, kun sen piti mennä tänä vkonloppuna pois, niin se perkele jääkin tänne.VITTU!!!!

kävin tänää tekee vuokrasopimuksen..hih..huomenna meen rekkaa auton nimiini.kivakiva.
mä olen pikkuhiljalleen roudannut kamojani pois..mieheni huomaamatta.. ei enää kauan...vielä pari viikkoa..mitenköhän mä pystyn tänne kirjoittelemaan sitten..hmm.. pitää varmaan käydä kirjastolla..tai työpaikalla. mä en kuitenkaan haluaisi, että kukaan saa tietää tästä..liian paljon henk.koht asioita..mitä läheisetkään eivät tiedä..anonyymina on vain niin helppo kirjoittaa,,ja auttahaan tämä, kun voin tänne kirjoittaa mitä haluan. kiva lukea sitten myöhemmin tuntemusten tms.. muuttumista :)