kävin tänään kyselemässä toimistossa, miten saisin järjestymään hoitopaikkoja silloin, kun olen iltavuorossa(mieheni on nyt sitä mieltä, ettei halua katsoa lapsia..). mutta sitten..mua alkoi itkettämään aivan hirveästi. virkailija katsoi ensin vaivaantuneena, mutta sitten alkoi onneksi puhumaan. puhuimmekin varmaan puoli tuntia- ja hei, se sai minut älyämään, että menen sosiaalivirkailijan luokse, hänhän voi neuvoa mua todella hyvin! nyt mun ei tartte yksin käydä tätä läpi, vaan siellä täti sanoo, mitä teen seuraavaksi tms..

mieheni oli kirjoittanut minulle "kirjeen", kirjoitan sen nyt tänne..jos saan selvää kunnolla käsialasta. ja ompahan tallessa,,

saat luvan olla kunnolla en halua että lapset kärsii sinun muutto jutusta varsinkin xxxx kun koulu alkaa niin viisainta olis että asuisitte täällä niin ei tulis hankaluuksia vai sinäkö sit haluat et niillä ei ole isää sillä katkaisen kaiken yhteyden pidon jos lähdette sitäkö haluat
jos -(en saa selvää)- onniin onko pakko se pakko särkee et lapsista tulee juoppo ja huoria muutenkin kun niissä on toi dysfasia niin pitäs olla rutiininomaista käytös ja eikä mitään pompotusta vai haluatko et niistä tulee tyhmiä, huonosti käyttääntyviä monista jotka erilleen vanhemmistatulee rikollisia ja sinäkin olet kun varastelet
kun ei isää ole sulla ollu samanlainen huorapukki olet geenit ei paljon puusta ole puhdonnu
muutenkin ku olet ruvenna polttamaan siinä ku olis ollu isä sullakin ja selkään antanna kunnolla olis se tupakanpoltto oloppunna
ei kaikkea voi saada voisit ruveta olee nöyrä tietää mitä lapsista tulee pelkällä äitin kasvatuksella huonoja kansalaisia.