hemmetti!!! mä olen aivan valtavan epätietoinen tällä hetkellä. kultani ei vastannut perjantaina heti viestiin vaan vasta silloin kun kysyin uudestaan parin tunnin jälkeen...oli vaitonainen tms.. ja sama eilen...eli lauantaina..alkulomareissullaan soitti mulle ja tekstaili...sitten kaikki muuttui perjantaina... eilen lähetin vuestin ja kerroin etten luota tms.. laitoin tänään sen humalan piikkiin (oikeasti olin juonut vain 2olutta)..mutta mieltä kalvaa.. oltiin puhelimes aamulla oli ok... mutta sitten lähetin viestin, ja ei vastannut...onko hän tehnyt jotain? mä epäilen sitä todella paljon... onko hän pettänyt minua...? jotain on ollut pakko tapahtua, koska käytös muuttunut..ja hei..itse pettäjänä tiedän parhaiten milloin petetään.. tai siis kuinka toimin aikoinaan edellisessä suhteessa.. en tiedä...tänään se selviää... mua pelottaa ja jännittää... en varmaan kestä jos hän tehnyt jotain... jotenkin tällä hetkellä tarvitsen tukea ja turvaa exän takia.. hän lähettää niitä viestejä.. en tiedä... mä varmaan murrun, jos saan tietää jotain tapahtuneen.

mua niin pelottaa..

ja kaikki asiat muutenkin päin vittua... lapset tappelee ja huutavat.. olen räjähdyspisteessä.. en tiedä... kaikki asiat painaa mieltä..raha asiat..ex...kaikki... pitäisi jaksaa olla vakaa, mutta se niin vaikeaa.. ette tajuakkaan, miten ihminen voi olla hetkellisesti niin hermoraunio.. kaiken tämän epäluottamuksen keskellä.

mutta kyllä mä puhun kultani kanssa illalla...se pelottaa, mitä tulen kuulemaan/huomaamaan..
hän nyt ajamassa kotiinsa päin..yleensä aina silloin soittaa...mutta nyt ei...mua pelottaa..

mä olen ollut uskollinen..vaikka ajatus pettämisestä käynyt mielessä silloin tällöin..en tiedä...en vain haluaisin itse olla petetty. olen vain aina se saatanan uhri.. en ikinä se, joka tekee pahaa.