voi vittu.VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jumalauta, että mua itkettää ja surettaa. sosiaalitoiimisto totesi, että exäni ei ole vaaraksi lapsille. miten ne voi? kuulemma ollut jossain ns.lääkäritapaamisessa, ja siellä todettu, että mitään ongelmaa ei ole lasten suhteen. minä en suostu,en anna lapsiani sille hullulle. itkin puhelimessa sosiaalivirkailijalle, ja sanoin, että en luota siihen ihmiseen yhtään. minä en anna lapsia sille viikonloppuna. saan kuulemma siitä merkinnän papereihin, koska silloin olisi ex'ni vuoro pitää lapsia. miten vitussa tämä juttu kääntyi näin? tiistaina oltiin sitä mieltä, että **** ei saa nähdä lapsia, ja annettiin se kielto kouluun ja eskariin, että isä ei saa hakea lapsia.
miten asiat muuttui näin? eikö ne sokeat ihmiset tajua?miksi hulluja paapotaan? kyllä minä äitinä tiedän, että tämä nykyinen tapa on paras.
mun täytyy varmaan ottaa "likaiset"keinot käyttöön, kerron sen, kuinka ex kerran puukko kädessä lapsia uhkaa, kun muksut olivat nukkumassa , huutaa vain" mä tapan lapset". tai kerron sen, kun tyttömme laski isänsä silmien edessä housut nilkkoihinsa.
mutta auttaako nuo mitään? koska en ole kertonut noista. on se vaara, että he luulevat, että minä valehtelen. mutta rakkaat ihmiset, MINÄ EN VALEHTELE. olen huolissani lapsistani, jos joutuvat enää olemaan tuon hullun kanssa.
huomenna otan yhteyttä läänin sosiaalitarkastajaan, katson jos saisin asiat rullaamaan sen kautta.

te ette usko, kuinka nopeasti onnellisuudesta voi yhtäkkiä joutua epätoivoon ja murheeseen.yhdellä,pienellä puhelin soitolla.

kaiken lisäksi, minusta tuntuu, että minä olen se syntipukki. koska en ymmärrä, että ex on masentunut. sitä saatanan sikaa pitäisi YMMÄRTÄÄ!! minä en ymmärrä. en exää, en sosiaalihoitoa.

jos teillä jotain vinkkiä, kirjoittakaa. kaikki mahdollinen apu pitäisi nyt saada.


edit. ilmeisesti tämän päivän edellinen viesti ei tullut tänne, eli sain ex'lle vuodeksi lähestymiskiellon. ja kaikki oli silloin loistavasti..