noex sai sitten lauantaina hulluuskohtauksen..luoja, mä pelkään lasteni puolesta. mutta kun hän rauhoittuu, kaikki ok.. soskussa tms.. sanovat, että hän vain masentunut..mitä vittua exän pitää tehdä, ennenkuin tajuavat, että lapset kuuluu minulle!!??

ja muutenkin kokoajan ex kirjoittaa, että rakastaa mua...vitut. heti kun sai tietää tästä suhteestani, alkoi tuonnonen käytös.
mä kävin tänää varaa ajan lähestymiskieltoa varten. laskeskelin ja ynnäilin exmiehen tekstareita, niin kyllä, keskimääräinen kuukausi saldo on  .600txt. mä olin vastannut sille n.vajaaseen kahteen sateen, ja se triplasti kirjoittaa mulle. luulis saavan tuolla määrällä nyt jonkinlaisen lähestymiskiellon!! ajatelkaa, sillon kesäkuussa, kun muutin pois, hän lähetti mulle jo 290viestiä..joista siis vajaa pariviikkoa asuin vielä hänen kanssaa,,summatkaa se summa, minkä sain kun muutin!!

jospa sille iskis jännetuppitulehdus..ja lopettas tuon. mä alan henkisesti stressaantuu todella paljon.

tänään kun hain tytsyn hoidosta, alkoi kauhea itkeminen. kuulemma oli itkenyt kokopäivän. hirveesti raivosi ja kiukutteli. kun haimme pojan, multa pääsi itku. itkin, kun lapset kävelivät suoraan ex miehen luo(joka onneks töissä). tyttö katsoi muhun, ja kysyi miksi itken, mä sanoin " mitä isi on teille puhunut viikonloppuna"? tyttö alkoi uudestaaan itkemään ja huusi" en tiedä, en tiedä...haluan  äitin luo". kylllähän mä tiedän, että ex manipuloi lapsia, hänen mielestään olen hylännyt lapset. ja vitut!!en ole hylännyt. muksut ovat tällä hetkellä prikulleen samanverran mun kuin hänen luonaan.  mutta sairas, mikä sairas.. eräs asiantuntija(hoitaa mielisairaita) sanoi, että exällä skitsofrenian oireet.. en kyllä ihmettelis yhtään. tältä tapaukselta kun löytyy ainakin se kolme eripersoonaa, jotka vaihtuvat n. tunnin välein, kun oikein hulluus iskee.......

voimia kiitos nyt. ja sitä yksinhuoltajuutta odotellessa..pitäisi ottaa yhteyttä soskuun..