ja mikähän minussa nyt on vikana.. kultani kanssa seksi on loistavaa..saan orgasmin lähes aina, tosin leluja käytettäessäni. mutta nyt..kahdella viime kerralla, kun olen ollut kultani päällä sohvalla, olen ajatellut exääni!!!!miksi hitossa? mutta mä laukean silloin heti..en tajua.. mulla ei ole mitään eroottisia kiinnostuksia sitä paskiaista kohtaan.ja exän kanssa seksikin oli mitä oli..yleensä se oli ohi 5minuutissa. tylsää rynkytystä.
mua kyllä on aina seksissä kiehtonut harrastaa seksiä (tai siis fantasioissa) epämiellyttävän ihmisen kanssa.. joiden kanssa normaali elämässä en ikinä voisi mitään tehdä. ehkä mä haluan tuntea olevani haluttu..tiedä häntä. itsekkin häpeän tätä tilannetta.. ja en ikinä voi kertoa tätä kellekkään ääneen, paitsi tänne- ihanan anonyymina.tää on kyllä metka sivusto, ei voi muuta sanoa. ja kiva omia tekstejä lukea myöhemmin, saa sellaisen tuntuman ajatusten käsittelyyn :)

kokeiltiin kullan kanssa shamppanjan kanssa naintia..luoja...todella ihanaa..suosittelen kaikille...ruualla ja juomalla saa leikkiä..