mä pelkäsin viikonloppua, mutta onneksi turhaan. mieheni veli tuli meille lauantaina, joten kaikki oli ok. mieheni ei ole puhunut mitään erosta, puhuu paremminkin tulevaisuudesta,mitä voisimme ostaa tms.. ei ilmeisesti ole käsittänyt, että minä EROAN.
kysyin miehen veljeltä, oliko mies puhunut hänelle mitään eosta.. ei ole mitään puhunut! tajuaakohan hän tilannetta yhtään..en tiedä.

kävin kakkosen kanssa nussimassa erikoisessa paikassa..ruumisakun vieressä :) hih, olipa toikin kerta ensiimäinen.. mutta onneks sentään arkku oli pussissa. ja ei sitten villejä arvailuja, mikä ihme tuo paikka oli. mutta kivaa se oli!

perjantaina saan nähdä kakkosta taas kunnolla.. mies lähtee muksujen kanssa käymään anoppilassa. kivaa..ei malttas odottaa. toivottavasti en vain tule kipeäksi, sitä on liikkeellä..

mun mies lupailee, että ostaa mulle uudenkorun.. ja pah+paskat. ei se osta.mä ostan itse, kun saan rahaa. ja se koru tulee olemaan viimeinen, jonka itselleni ostan. hän rikkonut jo kaksi samanlaista minulta.

mä odotan sitä asuntoa todella paljon, mutta taas toisaalta tunteet heittelee. tulee mulle ikävä tätä taloa..kaikki mun istuttamat kukat ja puut.. ja mun piha..omenapuu.. luoja.. pitäs tehdä lista hyvistä ja huonoista asioista..vertaisi niitä heikkoina hetkinä. negatiivisia tulee tietty huomattavasti enemmän.

sinä..
-lyöt
-potkit
-hakkaat
-vedät tukasta
-uhkaat tappaa
- lyöt koiraamme
-puhut sairaita
-nalkutat
-valitat
- olet tylsä
- meillä ei ole yhteistä
- häpeän sinua
- olet oksettava
- olet epähygieeninen
- saat hullukiiltoja
- et osaa keskustella
-puhut minua ei kiinnostavista aiheista
- rikot mun kenkiä/vaatteita/koruja
-kyttäät mun kännykkää
-kiellät miespuoliset kaverit
- sanot mua rumaksi/lihavaksi
- itsetuntoni on nolla sun takiasi ( ja vaikka saan kuulla päivittäin miehiltä siitä, kuinka kaunis olen..)
- valitat mun tupakanpoltosta(10v jo polttanut,silti valitat)
- rikot mun röökejä
- olet epävakaa
- en voi luottaa sinuun
- käyt käsiksi, jos tapellaan
- siirrät minun rahojani pois tililtäni
- olet mustasukkainen
- valitat mun ajotyylistä
- uhkaat pilata vanhempieni elämän
-kyttäät
- soitat 6x päivässä kysyäksesi, missä olen
-inhoan isääsi, joka on sovinistien pääjehu
- inhoan äitiäsi- koska hän alistunut hakkaamiseensa. en halua sitä itselleni
- inhoan sisaruksiasi,he katsovat vain vierestä, kun sinä hakkaat minua. HE EIVÄT AUTA!
- sinä istut vain tietokoneella, et tee mitään muuta
---
jatkan listaa varmana myöhemmin..mun pitää joutua töihin :) mutta ihmeen paljon tuli tekstiä, enkä edes pohtinut kertaakaan..