jeps, näyte oli puhdas.ei klamydiaa tms.. muista pitäs tulla vastaukset myöhemmin. tää päivä ollut ok, mies alkuaamun laitteli viestejä tms.. ja soitteli varmaan 20x, mutta nyt onneks lopetti, kun käskin katsomaan saldoansa :) pihi mies kun on..

ihan naurettavaa, mun pitäs mennä sen sukujuhliin..vitta på, en halua, eihän se voi pakottaa..

mua säälittää mieheni..se luulee oikeasti, että tulen syksyllä takas.. en mä tule..en uskalla sanoa sitä..asun vähän aikaa erilleni, ja sitten ilmoitan asiasta..tai postissa tulee avioeropaperit.. mutta luoja kun mä mietin miten noi lainaasiat ja muut hommat menee,, kait ne asianajalla parhaiten selviäis, mutta kun en tiedä..hirveän kallista..vai onkohan sinne pakko mentävä?

kohta pitäs lähtee lapset hakee..hitto kun suihkutin hajuvettä..tuntuu että koko talo haisee, vaikka laitoin vain yhden suihkauksen..no tietäähän nämä halvat tuoksut..nyt ei ole vain vara ostaa parempaa.. mä sitten myöhemmin kesällä :)

mä haluisin olla kakkosen kainalossa aamuun asti..olla vain vierekkäin, ja puhua kaikesta maan ja taivaan väliltä..

perkele, kissat roudannu oven eteen kuolleen variken..yäkkkkkk...mun pitää  ottaa se pois...hyi hyi...minne hittoon mä sen laitan..en ainakaan roskikseen..rupee haisee siellä...heitänkö naapurin tontille ;)