mitä minä teen? en voi sietää enää mieheni kosketusta..pelkkä läsnäolo saa minut voimaan pahoin. haluaisin päästä tästä liitosta pois, aloittaa uuden elämän. mä en uskalla..pelkään, että mieheni tappaa minut-tai lapsemme. niinhän on uhannut tehdä, jos otan eron hänestä.
onneksi hän töissä nyt, ei tarvitse katsoa sitä säälittävää ihmisparkaa, joka tuhlaa elämäänsä muhun. hommaisi jostain sen elovenansa, jonka kanssa parantaisi perkeleen maailmaan.

mä en edes muista, milloin viimeksi olen nauranut sen kanssa.. tunnen vain häpeää, kun katson siihen.
luoja!!! mistä minä saan rohkeudeun lähteä pois? se paska lyö minua, jos  saa tietää kakkosestani. mutta toisaalta.. täytyishän hänen ymmärtää, että parempi se olisi molemmille, jos erottaisiin. en minä ainakaan haluaisi elää sellaisessa liitossa, jossa kumppanini ei minua haluaisi.

voi kun olisin rohkea ihmislapsi, ja lähtisin..kyllä minä pärjäisin lasten kanssa..ehkä.. en tiedä..

surettaa koko vitun elämäni. olen tehnyt niin paljon virheitä.