olen ollut hereillä jo neljästä asti. en saa unta, vaikka mua väsyttää.
eilinen kotiintulo töistä oli hirveää. olin kertonut miehelleni sossunkäynnistä, ja siitä, että se nainen soittaa miehelleni. luoja...te ette usko, mitä tulen nyt kirjoittamaan.. se saatanan paskiainen OLI TUHONNUT KIRVEELLÄ MUN SEITSEMÄT KENKÄPARIT!!!! siis seitsemät! kalleimmat oli 90e, joita olen käyttänyt vain kerran. ja nyt se oli sitten myös tuhonnut sen hajuveteni, takkaan rikkoin sen.
 on ihana aloitttaa elämä ostamalla uusia kenkiä..sekä hajuvesi. helvetti, ne on kalliita. tottakai mulle jäi kenkiä, mutta se pirulainen tuhosi juuri ne mieluisimmat kengät. onneksi sentään mulla oli jalassa silloin yhden lempparit.

uhos se eilen, että tuhoaa kaikki valokuvat.nyt varmaan voisin hyödyntää tämän valveilla olon, ja laittaa ne talteen. en tiedä..

kerroin muuten eilen, että olen saanut asunnon. ihmeen rauhallisesti otti, mutta varmaan sen takia, kun olin itkenyt kenkiäni. saas nähdä miten tänään päivällä käy..

eilen miehen mieli muuttui joka viides minuutti. silloin mua pelotti, kun hän soitti ja sanoi" lapset sijaiskottiin..vie ne pois täältä..en pysty hallitsemaan itseäni..", soitin siitä viiden minuutin kuluttua uudestaan, ja silloin oli ok. todennäköisesti silloin tuhosi kenkiäni... tiedä häntä.

pitäs vaan saada rahaa jostakin.. onneksi pomon kanssa sovittiin, että maksaa pimeenä osanpalkasta, saanpahan asumistukea vähän paremmin, ja hoitomaksut tippuisivat. on kuitenkin niin paljon menoja- mutta niin vähän tuloja.. ja samperi, VISA on hyvä keksintö, mutta ei sen maksaminen. tosin olen ajatellut, että jos nostaisin luottorajaa, niin saisin toisen koirani maksettua loppuun.. pitäs maksaa siitä vielä 500e.. onkohan hullu idea?

edit. mulla oli toisessa käsilaukussa avattu tupakkiaski, ja josta äsken olisin polttanut..mutta jäi yritykseksi, mies oli ruiskuttanut niihin hajuvettäni! hyi saatana kun tuli huono olo yhdestä henkäyksestä. sairas se ihminen on, pitäisi päästä pois ja nopeaan.